• P 
  • P 
  • Pracovník call centra, prodejce po telefonu 

Pracovník call centra, prodejce po telefonu

Zaměstnavatel: EFSETE s.r.o.
Roháčova 3339

ZZ §97 písm. d) ZoZ STRPĚNÍ

Kontakt e-mailem zuzana.marunicova@efsete.cz

Požadavky:
- příjemný hlasový projev bez logopedických vad
- ukrajinský jazyk (čeština, angličtina výhodou)
- profesionální jednání a empatii v komunikaci se zákazníky
- chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti
- znalost práce na PC (základní práce s MS Office, běžná uživatelská znalost internetu).

Náplň práce:
Komunikace se zákazníky společnosti VODAFONE v ukrajinském jazyce, hledat pro klienty tu nejlepší variantu a řešení, budovat, udržovat, rozvíjet vztahy se zákazníky.

Nabízíme:
25 dnů dovolené + 3 sick days. Práce u nás jen na 6 hodin – ale my tě zaplatíme jako kdyby si pracoval 8 hodin. Stravenkou kartu. MultiSport kartu pro skvělé sportovní výkony. Služební automobil jako bonus za TOP výsledky. Fixní plat + neomezené prémie. Individuální a nadstandardní přístup našich trenérů a vedoucích. Plně hrazené vstupní školení, průběžné workshopy a podpora pro další rozvoj – nápady a návrhy oceníme. Možnost seberealizace a osobního rozvoje. Krásné zázemí společnosti v centru Ostravy a občerstvení k tomu. Firemní výuka angličtiny. Flexibilní začátek/konec pracovní doby. Individuální rozvržení pracovní doby. Možnost občasné práce z domova (home office). Firemní notebook, mobilní telefon, dotovaný paušál. V našem benefit VODAFONE - nabídka mobilních telefonů za zvýhodněnou cenu.

odpovědět
Pracovník call centra, prodejce po telefonu
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Pozice určená pro region: Moravskoslezský kraj