• P 
  • P 
  • Nákupčí - objednávání materiálu (home office) 

Nákupčí - objednávání materiálu (home office)

Zaměstnavatel: Infer s.r.o.
Chotíkov 451

Možnost trvalé práce z home-office.
Znalost českého jazyka není podmínkou. Komunikace v angličtině je dostačující.
Náplň práce:
- Přijímání vyhodnocených nabídek od kolegy a objednávání materiálů a služeb
- Sledování dodávek a koordinace s dodavateli, aby byly dodávky včas a v souladu s kvalitou a specifikacemi
- Hodnocení dodavatelů a vyhledávání nových dodavatelů, kteří mohou být pro firmu užiteční
- Spolupráce s obchodním oddělením a ostatními odděleními, aby se zajistilo, že jsou materiály a služby objednávány v souladu s potřebami firmy
- Aktivní podílení se na inovacích v oblasti nákupu a využívání moderních technologií

Požadujeme:
- Zkušenosti v oblasti nákupu a zásobování, přednostně ve výrobním průmyslu
- Schopnost pracovat pod tlakem a plánovat svou práci v souladu s termíny dodávek
- Schopnost vyjednávat a spolupracovat s dodavateli a ostatními odděleními
- Vynikající organizační a komunikační schopnosti
- Znalost práce s MS Office a ERP systémy

Nabízíme:
- Možnost kariérního růstu v oblasti nákupu
- podporu profesionálního týmu odborníků
- zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející společnosti
- odpovídající finanční ohodnocení
- příjemné pracovní prostředí
- podpora dalšího vzdělávání a profesního růstu
- mobilní telefon, notebook
Výhody: Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Účast na zahraničních konferencích, Vyhrazený čas na inovace.
První kontakt možný e-mailem či telefonicky Po-Pá 8:00-16:00

odpovědět
Nákupčí - objednávání materiálu (home office)
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Plzeňský kraj