• P 
  • P 
  • Vedoucí střediska call centra 

Vedoucí střediska call centra

Zaměstnavatel: ERGOTEP, družstvo invalidů
Zábořská 93

MÍSTO VHODNÉ PRO OZZ a OZP s inval. 2. stupně

MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Zábořská 93, Záboří, 539 44 Proseč
ERGOTEP, družstva invalidů. Jsme sociální integrační podnik, který pomáhá osobám se zdravotním postižením s integrací na chráněný trh práce. Pro OZP zajišťujeme vysokou kvalitu pracovního prostředí a nabízíme variabilní pracovní pozice.
Naše call centrum v Proseči hledá nové tváře pro nový projekt.
Práce je vyhrazena pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo postižením.
NÁPLŇ PRÁCE:
vedení týmu pracovníků call centra (do 10 zaměstnanců)
telefonická komunikace v českém a anglickém jazyce bude vaše každodenní činnost
klientský servis pro naše stálé a nové zákazníky, přijímání a zpracování jejich objednávky, komunikace s obchodním oddělením a oddělením logistiky zpracování základní administrativy spojené s hovory a požadavky zákazníků
poskytování telefonické podpory zákazníkům

POŽADAVKY:
telefonické a komunikativní dovednosti na vyšší úrovni
znalost anglického jazyka úroveň B2
zkušenosti s vedením týmu výhodou
znalost práce na počítači
odpovědnost a časovou flexibilitu
příjemné vystupování
psychickou odolnost a samostatnost

ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:
hlavní pracovní poměr
možnost práce z domova
pečlivě vás zaučíme a proškolíme v nabízených produktech
sleva na produkty prodávané v Ergotepu (např. zboží zn. TESCOMA,zn. VILEDA…)
rodinné prostředí


Doplňující informace
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva

První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle PO- PÁ 6:00 - 14:30 hod, nebo na e-mailové adrese.

odpovědět
Vedoucí střediska call centra
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Pardubický kraj