Volná místa Uherské Hradiště - Plný úvazek, Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou obchod a prodej, vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
distribuce zboží po celé ČR, dosažení stanovených obchodních cílů, udržování obchodních vazeb ve svěřeném regionu, vyhledávání nových zákazníků, doplňování zboží a péče o zákazníky, ŘP "B" (min.2 roky), samostatnost, spolehlivost, výkon. prémie dle ...
kumulovaná funkce mzdová/ý účetní a účetní (zpracování faktur), podnikové stravování, kontakt telefonicky nebo e-mailem
Vyhledávání finančních zdrojů, sledování grantových možností, vytváření nových fundraisingových strategií, aktivní vyhledávání a oslovování nových sponzorů, dárců, udržování dlouhodobých vztahů s dárci, příprava darovacích smluv, zpracování reportů ...
zkušenosti se mzdovou agendou, zpracováním mezd a znalostí právních předpisů v oblasti mezd a daní na pozici mzdové účetní min. 3 roky, komunikace s institucemi (ÚP, OSSZ, FÚ), pečlivost, spolehlivost, komunikační dovednosti a schopnost efektivního ...
organizace práce ve skladu, zajištění evidence příjmů a výdejů materiálů, výrobků, polotovarů a zboží ve firemním systému, spolupráce s dopravci při manipulaci s dodaným zbožím, zajišťování kvalitního zabalení zboží při expedici, komunikace s ...
zkušenosti s obchodní činností v automobilovém průmyslu, prac. poměr na 1/2 roku s možností doby neurčité, motivační prémie, odměny dle výsledků hospodaření firmy, příspěvek na závodní stravování, možnost levného mobilního paušálu, osobní a tel. ...
administrativní práce, vyřizování telefonů, vyřizování na úřadech, komunikační a organizační schopnosti, pozitivní přístup, znalost MS Office (Word, Excel, Internet), ŘP "B" - aktivní řidič, spolehlivost, samostatnost, práce pro osobu se zdrav. ...
zvýšení mzdy po zkušební době, zajímavá práce s řadou osobních benefitů, samostatnost a aktivní přístup k řešení prac. úkolů, kladný vztah ke zdravému životnímu stylu a gastronomii, pokročilá znalost PC (Excel, Word, soc. sítě), logické uvažování, ...
zpracování kompletního účetnictví společnosti, znalost podvoj. účetnictví
NJ komunikativně (telefonní hovory v NJ), AJ výhodou, uživatelská znalost MS-Office (Word, Excel, Outlook), komunikativnost, organizační schopnosti, rychlé reakce, kvalita, pečlivost, důslednos, min. 2 roky praxe, veškerá administrativa spojená s ...